Aquest estiu, el casal es transformarà en un món màgic de contes, on els infants seran els veritables protagonistes. Al llarg de les setmanes, viatjarem per diferents històries, personatges i cultures, utilitzant els contes com a eina per jugar, imaginar, crear i créixer.
Cada setmana treballarem un tipus de conte diferent: contes clàssics, personatges fantàstics, contes del món, superherois i heroïnes, llegendes, emocions, teatre i creació de contes propis. A través del joc, les manualitats, l’expressió corporal, la música i la narració, els infants desenvoluparan la creativitat, la comunicació, el treball en equip i l’educació emocional.
El casal comptarà amb un fil conductor que donarà sentit a totes les activitats, fomentant la participació activa i la motivació. Els contes es convertiran en una porta d’entrada per treballar valors com el respecte, l’empatia, la cooperació, la diversitat i la imaginació, sempre des d’una mirada lúdica i inclusiva.
Finalment, tancarem el casal amb una festa del conte, on els infants podran compartir amb les famílies tot allò que han viscut i creat durant l’estiu.
Un estiu per viure les històries, explicar-les i sentir-les!
Activitats destacades
| 09:00 | Bon dia! |
| 09:15 | Comencem a fer Tallers |
| 10:30 | Esmorzem |
| 11:00 | Anem a la Piscina / fem jocs d'aigua |
| 12:30 | Juguem i fem gincanes |
| 13:00 | Fins demà :) |
Aquesta activitat està promoguda per Ajuntament La Bisbal del Penedès (avís legal) i gestionada per ESPLAI LA BALLARUGA (GRUP ENTIT. EL VENDRELL ED.L) (avís legal)
Entrada progresiva de 8:00 a 9:00
Sortida progresiva de 13:00 a 13:30
IMPORTANT SERVEI DE MENJADOR AMB CARMANYOLA
Pel servei de menjador cal enviar un email a marta.laballaruga@gmail.com demanant el servei extra amb el nom de l'infant i el torn que se sol·licita el servei de menjador amb carmanyola. LES PLACES SON LIMITADES.
Al casal d’estiu hi haurà sempre un equip d’educadors amb un coordinador o coordinadora i monitors i monitores per cadascun dels grups en què s’organitzen els infants. La distribució d’aquests la dissenyem tenint en compte el volum de cada grup, les edats dels infants i assegurar una ràtio de 10 infants per monitor.
Els monitors i monitores treballen en equip. Abans de l’inici del casal preparem tot un seguit de reunions de planificació i preparació de les activitats, de l’organització del grup... L’equip directiu de l’entitat elabora el projecte marc de l’organització general de l’activitat, en funció de l’orientació del casal, i de l’edat i característiques dels infants. Posteriorment, la directora de l’entitat conjuntament amb la coordinadora d’activitats és la que desenvolupa tot el projecte d’activitats, distribució de grups, adequació dels espais, horaris...
Durant el casal diàriament els monitors i monitores destinen una estona a valorar la dinàmica del dia i per fer noves propostes d’activitat o reorientar les previstes si és necessari.
Durant el procés d'inscripció tindràs la possibilitat de sol·licitar una beca.
S'han de complir una sèrie de requisits (caldrà aportar documentació acreditativa),
entre els quals que com a mínim un dels progenitors estigui a l'atur en el moment
de fer la petició.
En aquest cas, no et caldrà pagar res fins que la sol·licitud es resolgui.
més informació sobre les beques i ajuts
Tens algun dubte o necessites més informació? Som aquí per ajudar-te.